Sunne, beslutångest och helg

Var i Sunne och tävlade torsdag- lördag därför har det gått trögt med bloggandet. Blev inga vidare resultat för mig, 4 fel i några klasser och 8 i andra, jaja. Det var iallafall kul, synd bara att vädret inte var på topp, jag hade sätt fram emot vattenparken ;).



Jag, Erica och My

Kom hem i hyffsad tid i lördags så då blev det såklart fest och Stenmark på Statt. Började med förfest hos Anna på jobbet och sen till ett knökat statt, det var proppat med folk! Det första vi gjorde när vi kom in var att tappa bort Kristin, såklart, så sen kunde vi ju säga lycka till att hitta henne :P



Sandra & Madde


Anna & Hanna Kristin & Sandra


Söftar på balkongen, sen blev det toan och efter det hittades Thore


Folk Jo men jag kan det här;)


Kristin

Sen var det ju det här med Hippologen, fick reda förra veckan att jag kom in, kul, men hur ska jag göra nu då? Hatar verkligen att ha beslutångest, får ta en rejäl funderare på det..

Tack och hej för mig


Kommentarer
» Rosen

kul med hippolog! vilken inriktning?

2007-07-03 15:41:48
» Frida

Svar "Rosen";
Javisst, har kommit in på båda så måste välja de också :P

2007-07-03 16:15:25
URL: http://minimicro.blogg.se
» Madde

Kom du in! :D
Grattis!!
och inget har du sagt till mig :P

2007-07-03 21:25:31
URL: http://madelenebeggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback