Segsöndag efter fullproppadlördag

Igår började dagen med en försovning och sen var nästan hela förmiddagen förstörd, klockan gick väldigt segt fram till 17.30 och jag fick sluta. Hem duscha och tillfixning för att sen åka iväg och fira Eric, började hemma hos Jocke och vid halv 8 gick vi till Red Brick. 20 personer var vi som åt och härjade (!) lite där, för mig blev det ox-och fläskfile wook, mycket gott! Runt halv 10 åkte vi tillbaka till Jocke och festade vidare och halv 12 blev det Statt och Snygg- Erik. När vi sen skulle gå hem så hade jag visst lyckats tappa min lapp så det var bara att vänta tillsist! Hade jag inte haft med min väska med mobil, plånbok nycklar m.m så hade jag gått hem iallafall..

God mat, god dricka, roligt folk, humöret på topp- kunde de bli bättre? Kanske fint väder om det är nått man ska klaga på. =)


Mer bilder kommer..

Gjordet nyss bakad potatis, helt själv, och trot eller ej så blev det faktiskt heelt ätbart och till det fick de bli en kyckling och curryröra, sallad med fetaost.

Imorron är jag ledig så då ska jag nog in till Karlstad och kika lite.

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback