Regn och rusk

Fy satan vad det är tråkigt med allt regn!
Idag skulle jag egenligen ha börjat rida min lille häst igen, men eftersom han hade tappat en sko fram så blev det inget med de. Tog istället och bakade blåbärsmuffis (som faktiskt blev helt ätbara) och så blev det en storstädning av rummet som verkligen behövdes! Jobbade bara 17.00 till stängning idag, stänger 3 dar den här veckan verkligen superkul..
Fick mina ridbyxor idag också som jag väntat på i 10 veckor men när jag kom hem och öppnade paket så var färgen marinblå på dom! Fel, fel, fel hade beställt grön/beigha och äger redan 2 par marinblå så några mer vill jag verkligen inte ha! Dessutom när dom kostar 1500:- också, helt sjuk dyrt men vad gör man, måste ha ett par till. Så det blir att ringa och se hur vi ska lösa de hela lite drygt om dom måste beställa om dom och att vänta 10 veckor till..

Nej får snart ta och sova, Malins lilla valpis kommer klockan 8 och jag ska försöka vakta honom hela förmiddan, huur ska det sluta?:P

Tiden kanske kunde ta och backa sisodär 2 veckor om inte mer, saknart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback