Man ska ramla av 100 gånger..

Japp innan man blir en riktig ryttare ska man ramla av 100 gånger - enligt ordspråket- och idag fick jag en till samlingen. Erica och jag skulle ta en liten tur ut tillsammans idag, våra hästar blev rädda för ja fråga mig inte vad? iaf.så tvääärnitade dom och vipps så låg vi båda på backen och såklart sprang dom hem som två skott skjutna ur en kanon, så de var bara att knalla hem efter dom :P Så kan det gå..

Idag blev det en lugn kväll hemma hos Hanna för imorron är det jobb hela dagen 7.30-17.30, egentligen till 18.30 men lyckades faktiskt byta bort en timme, för på kvällen blire fest och fira Eric =)

Nej nu ska jag läsa ut dom sista sidorna ur "Djävulen bär Prada" och sen sova.

Kommentarer
» Elena

Hehe, samma sak hände mig i somras kan jag säga. Min häst tvärnitade, jag ramlade av och landade lite snyggt på armbågen som gick av. Roligt =)

2007-10-22 11:35:35
URL: http://elenaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback