Lite tidsfördriv

Utmaning
Mobilutmaning från Emma och Hanna

Vem ringde du till senast?
Madde B

Vem ringde senast dig?
Mamma

Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
"Ja det fick jag garanterat..Jag jobbar till halv tre!"

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?

Madde B

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
"Hallå! Ledig idag eller? Utgång på lör? Jag är redan sugen..;) puss"

Har du några utkast?
Nej


Vad har du för kontakter som börjar på:
J: Jeanette, Jessica, Jim, Jocke, Johan H, Johan, Johan S, Johanna, Jonas
T: Taxi kga, Taxi Västerås, Taxi Kolbäck, Tallberg, Therese W, Therese, Tinki, Tommy H, Trulle
M: Madde a hem + mobil, Madde b hem+ mobil, Madde k hem+ mobil, Mads, Malin E, Malin "Finland", Malin Å hem +mobil, Mamma jobb+ mobil, Manne, Mariana, Marie, Maritha, Mimmie, Moa, Mormor, Motin, My hem+ mobil

image94

Kommentarer
» mysan

oh kanske snor den här utmaningen ;)
svar: jo det var ok, jag var nästan nykter så det var också en upplevelse, haha!
sj då?

2007-07-08 14:35:19
URL: http://filin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback