Hora?

Om du är tjej och har en ny kille varje helg då klassas man som hora och hela stan vet om det, men om du är kille och har en ny tjej varje helg då? Inte är det så att han blir kallad hora iallafall och absolut inte tilltalad det. Tycker att om det ska få finnas ett ord till tjejer så ska det göra det till killar med, eller så får helt enkelt samma ord användas på samma sätt till båda. Nu har jag fått det sakt också, hehe..

Sista dan jag var hundvakt igår, för väl det var nog inte allt för bra på det. Sen senare på kvällen blev det om inte Statt, hmm ja. På dan var jag lite seriös och var ute istallet och målade Lotus box så nu är den snygg och fräsch när han ska plockas in till helgen, var också en supersnabbis på stan och fick med mig två toppar hem, en från H&M och en från Jon o Jonna (VeroModa). Det var ju verkligen förbjudet att shoppa mer men kunde bara inte hålla mig..
Annars skulle jag behöva ett par svarta byxor, Hannas är inte helt fel, så om någon har ett par svarta glansiga Red Label byxor som inte används så säg till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback