Gropens ände

Solning blev det igår, Aftonbladet hade rätt för en gångs skull. Halv 8 började festandet hemma hos Malin och sen vidare på förfest. Takida var det på Statt och det var sjuuuuukt med folk. Har nog aldrig sätt så mycket folk där, det kryllade överallt, både utanför och inne. Stog i kö 100 år och det var nog första gången som man verkligen inte höll på att få komma in. Men tillslut var vi allt där inne med.

Idag plockade jag in min lilla häst från betet, nu blir det hårdträning igen =)












Kan någon ta mig från det här mardrömmsliknande liv, Skåne är kanske inte en så dum plats att flytta till iallfall..

Kommentarer
» emelie

jag kan allt komma och hälsa på dig vart det nu är du hamnar =) jag finns ju i helsingborg

2007-07-22 19:13:46
» Frida

det låter tryggt och bra det =)

2007-07-23 12:02:56
URL: http://minimicro.blogg.se
» Janni

Ser att du var på Takida. Ärligt vad tyckte du om Takidas spelning i k skoga? Stämningen och så..?

2007-07-29 20:23:33
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback