Barfota utan strumpor och skor

Har varit segt med skrivande några dagar men det har faktiskt inte hänt allt för mycket. Jobb som vanligt, onsdags statt och fest (en riktigt galen förfest med Malin..enbart ;P) och fredags fördrev jag tiden på kvällen nykter (!) på Wickan. Igår blev det lite shopping i Örebro.

  • Svart tunika- Gina Tricot
  • Svart skjort-topp- Gina Tricot
  • Halsband- H&M
  • Armband- H&M
  • Halsband- Guldfynd
  • Svarta knästrumpor- Indiska
Lördags kväll, kan det sluta annat än med fest och statt? Iallafall gjorde den inte det igår, tjejförfest först hemma hos Annas morbror blev det, riktigt kul - singstar, röj och läppförstorande läppglans. Statt efter det någon gång och har nog skämt ut mig så att jag nästan måste ta och byta jobb. Haha njaa kanske inte var riktigt så illa, men usch måste verkligen trappa ner på festandet och börja lämna mobilen hemma, iallafall radera nummer som blir väldigt pinsamt dagen efter att man har ringt..Hamnade hemma i min säng inatt och struntade i efterfest, riktigt skönt när man vaknade imorse, men hur jag kom hem det skulle jag behöva ha förklarat för mig men tankt på att jag inte hade några skor med mig hem och sår i foten. "Hur fan kan det bli så vilt?"




Kommentarer
» Janni

Jag tyckte spelningen var lite väl kort mot de andra gångerna vi sett dom. Detta var sjätte gången nämligen. Men allt annat var super! Men stämningen ska vi inte ens prata om. Fy fan vad folk i Karlskoga var otrevliga!! Jag blev riktigt arg och besviken..

2007-07-30 18:01:52
URL: http://www.innaj.blogg.se
» Emelie

Oh vilken väldigt fin outfit du hade på dig!

2007-08-21 17:01:36
URL: http://emeliewulff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback