A la Slitzbrud

Onsdag började med att Jag, Madde och Hanna grillade här, japp vi klara de;) sen började vi småfesta lite, Madde kom också efter en stund och en hel hög med dårar.
Statt med Slitzbrudar blev det senare på kvällen, bra var dom inte, långt ifrån och nej jag säger inte så för att jag avundsjuk. Säger som Hanna;
"Det ända du behöver ha är en platt mage och stora bröst.. och det är ju faktiskt ganska lätt att fixa. Löshåret får vi inte heller glömma!"
Ungefär så var det, behöver inte säga så mycket mer. Annars hade jag väldigt väldigt kul, tur det eftersom jag hade varit laddad sen dagen innan, haha. Någon gång kom vi hem till mig igen och jag hade gjort vad som hellst för att ha sluppit jobbat igår, men det var självförvållat med att festa så det var bara att gå till Kronhallen och sätta sig där.
På kvällen kom Hanna och sov hos mig, kollade på filmen med Justin Timberlake, inte värst mycket att se.



Idag har jag iallafall en ledig idag och det känns som att jag fick ta bakisdagen idag eftersom jag inte han det igår. Men har faktiskt gjort lite nytta, postade iväg svarskortet till Hippologen, var på körskolan och på banken där dom trodde att jag hade tvättat mitt bankomatkort i tvättmaskinen 20 gånger.
- Men oj det finns ju inte en ändå siffra eller namn kvar?
Nej smart just därför jag behöver ett nytt, fick inte änns betala inträdet till Blue Moon Bar på 80:- med det, men nu snart får jag ett nytt kort ;P.
Har även solat lite, nu ska jag utpå promenad med Ella.

image102


Tjo och ting

Kommentarer
» Madde

Jag tycker att vi styr fest ikväll :D
För det skulle verkligen behövas :P

2007-07-13 18:21:07
URL: http://madelenebeggren.blogg.se
» Frida

fest det styrdes både här och där ;D

2007-07-17 23:32:31
URL: http://minimicro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback