Sista dagen som tonåring

Oplanerade kvällar kommer nog alltid bli dom roligaste kvällarna, iallafall oftast. Bestämde mig för att inte gå ut ihelgen och knappt dricka, utan vi skulle bara sitta hos Sofia har film-maraton och dricka lite vin. Men nej så blev det inte riktigt. Först var jag på lite glöggkväll. Åkte sen in till stan, hämtade upp Sofia och sen hamnade vi på fest, och efter ett par glas vin blev vi sugna på Statt. Var hårdrockskväll där och hade förväntat mig noll folk, men där hade jag fel. Efterfest blev det både en och två gånger. Först blev det i vattnet och sen tillbaka till stan då man hann frysa till en isbit och tillslut blev jag en smurf i knallblåa byxor, kl 6 fick det bli godnatt, jag var lagom taggad på att jobba idag..

Idag (eller jag eftersom klockan är efter 12 så blir det ju igår) är det sista dagen som tonåring, imorron fyller till och med lilla jag 20 år, Systemet väntar, äntligen ;D

1 dag kvar

Kommentarer
» emma

GRATTIS PÅ STORA DAGEN FRIDA ;) redan gjort systemet antar jag ;)

2007-12-17 18:27:52
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se
» Frida

tack tack emma :) neej har ju faktiskt inte gjort det, har jobbat ;P men imorron såå :D

2007-12-17 18:58:40
URL: http://minimicro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback