Lite andrum

Herregud vart har dom senaste dagarna tagit vägen? Om jag börja ifrån lördags då Sandra hade avskedsmidda- fest, Statt blev det också, efterfest lyckades det bli också och jag fick sova hela 1½timme innan jag skulle upp, yeey.     Isöndags blev det tävling med Malin i Trolhättan och kom hem runt halv 11 på kvällen. Då var vi döda.
Måndag hade jag planerat som vanligt att "sova-och-ta-igen-mig-dag" men icke det var bara att åka iväg och jobba. Igår blev det också jobb, heeeldag men nästan så jag tycker att det är gött, lite väl mycket kanske det är den här veckan men jag överlever. På kvällen igår hann jag med och rida Ericas Magia också.

Nej usch vilket flummigt inlägg det blev, slutar nu och återkommer istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback