Fredag, lördag hela veckan

Hela veckan har kännts helknepig med lediga dagar och allt.
Julafton firades i Stockholm med släkten på Södermalm. Det var trevligt trots att prinskorven hade glömts!? Fick en hel del fina och välbehövda julklappar, tack och tack!
Juldan åkte vi hem till Karlskoga igen och på kvällen var det fest och ett besök på Statt som gällde. Förfestade gjorde vi hos Sandra som hade inflyttningfest och Statt var faktiskt roligt även fast det var knökat.
Annandagen var det dax för jobb igen hade dock lyckas ge bort min förmiddag, usch för att ha jobbat då efter förfest, Statt och efterfest..

Igår var jag och skrev på papprena till lägenheten, så i februari flyttar jag, igen, fast heelt själv och så långt som över gatan :P

Imorron drar vi till Sälen och firar nyår som resten av stan (negativa frida) meeen det kommer bli kul, jag trort som alltid! :)

Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback