Bambi på hal is

Gratis kom jag in ilördags men Salmingkillarna, drinken och dom bra priserna i baren dom missade jag. Förfestade gjorde vi hos Annica, även om vi inte var allt för många så var det riktigt roligt. Under kvällen gick jag ut på Borggårn och helt plötsligt låg jag raklång på marken, fy satan vad det var halt på trägolvet! Och det var inte så att det var proppfullt där ute så dom som väl var där ute fick sig ett gott skratt, jojo men de skulle väl va skräll om inte jag skämmer ut mig.
På vägen hem eller snarare på vägen till efterfesten hoppade vi in på pizzerian för att få med oss lite mat, jag ville ha bröd. Men nej det gick inte, var för mycket folk så fick bara beställa pizza, men när blev det jobbigare att göra lite bröd än en pizza? Aja jag strunta iaf. i det och åt kanterna istället ;P. Var meningen att Sofia och jag skulle sova hos henne men så långt kom vi aldrig, "Ska bara vila i 5 min,okej?" hmm jo okej och det vet ju alla hur det slutade.
Igår var det dags för jobb igen, 14-21.15, lyckades byta till mig kvällen så jag slapp börjar 10.30 en smart idee av mig. På kvällen blev det mys och film, var ingentligen supertrött och gjorde ju inte saken bättre att filmen var 2½ timme, men jag höll mig vaken, för vem tackar nej till mysning? ;)

7 dagar kvar

Kommentarer
» Madde

Haha Frida då :P Jag låg ju raklång på dansgolvet helgen innan haha.
Vem har du myst med då ;P

2007-12-11 19:42:24
URL: http://madelenebeggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback