10 000 km/h

Idag har det inte funnits en lugn stund alls. På jobbet var det kaos eftersom migrationsverket hade utbetalning så vi fick fungera som bank idag..När jag hade genomlidigt klart jobbardagen åkte jag till Stora för att fixa men både det ena och andra, passade även på att handla där eftersom jag inte vet vart något finns i Sandviken. Hem och sen ut till stallet, red både Lotus, som faktiskt har gått och blivit frisk (peppar peppar ta i trä), och Maggie. Sen var det bara att skynda hem och slänga på mig träningskläder och följa med Annica på ett pump-pass på Davids. De ni, trodde ni inte om mig, hehe ;)

Nej nu måste det faktiskt bli läggdags , ett mördarpass 7.15-18.30 väntar imorgon.

Godnatt :)


image240
Lotus och Jag Maggie och Erica


6 dagar kvar

Kommentarer
» S

haha, såg det.. handlade faktiskt av dig då, men du kanske tog mig som en av flyktingarna ;)

2007-12-12 22:42:14
» Frida

S;
jasså gjorde du det, vem du nu är?:P stackars dig att vara inne i de kaoset. Nej kan nog nästan lova att jag inte gjorde det..;P

2007-12-14 23:52:26
URL: http://minimicro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback