Virrtossa

Så var det onsdag igen och sitter för en gångsskull hemma och är inte ute och härjar på Statt. Måste nästan erkänna att det är lite skönt att det är slut på onsdagsklubben men det har verkligen varit kul, om jag säger något annat så ljuger jag! Hoppas att dom fortsätter med det nästa sommar igen,för om någon vecka kommer jag väl säkert sakna det, om jag känner mig själv.



Vaknade imorse att jag hade sån otroligt grym (!) kramp i vaden! Herregud vad det gör ont! Grejen är att jag fattar aldrig när jag får kramp utan ligger och spänner mig ännu mer innan jag verkligen kommer till medvetande.
Fortsatte sen dagen med en försovning, bara flög upp ur sängen när det ringde och 10 min senare var jag faktiskt där, nyvaken, virrigt och med en ömmande vad, haha tur att jag slutade 13.00. Massage fick jag idag också, usch vad det gör ont samtigt som det är skönt, så min kropp är både öm och ledbruten efter den här dagen.

Kommentarer
» Madde

Hatar rent ut sagt när man har sånna här dagar..
Känner inte alls för att gå till jobbet i morron, usch. haha

2007-08-16 22:43:41
URL: http://madelenebeggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback