Spara och slösa

Fick lönebeskedet idag och var riktigt nöjd med den jag fick den här gången, alltid extra kul när man får mer än vad man trott. Det värsta med att få lön är att den nästan försvinner lika fort som man får den, även fast man säger "den här gången ska jag verkligen spara", sätter iallafall över lite pengar på ett annat konto varje månad så lite sparsam är jag allt.
Sen kom vi till det här med att shoppa igen, tunikor kan man ha för många? Tror inte det, jag kan inte det iallafall , hur skönt är det inte att bara gå runt och slappa i en sådan?
Dom här nedan kommer från Ellos.

image131

Nej sängen väntar, heldagsjobb 7.45-18.00 imorgon.
Höll nästan på att glömma, Emma lämnade tonåren idag och blev 20, grattis! ;)
God natt

Kommentarer
» e

"Lämnade tonåren" vad skrämmande det såg ut ;) tack :P

2007-08-22 20:24:18
URL: http://dedric.se
» vicky

snyggt!!

2007-08-26 21:16:42
URL: http://www.ellefashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback