Oplanerat är nästan bäst

Så blev det mesta den här helgen, oplanerat. Ilördags var det tävlingsdags igen på hemmaplan den här gången, han skötte sig fint och blev placerad. Kl.16 blev det jobb - inte planerat, jobbade till stängning och skulle ha en lugn filmkväll. Det slutade med att Malin drog med mig ut och festa- inte planerat! Meen så kul det var, trodde att det i princip skulle vara hon och jag på Statt men nejdå när man tror att det ska vara lite folk så är det precis tvärtom. Något som verkligen inte var planerat var att Lisa och hennes kompis kom in till oss, riktigt kul att träffa henne igen! Söndag var jag ledig och fick vara bakis, på kvällen var jag ute och hoppade Mys lilla häst.
Oplanerade helger är oftast roligaste helgerna, men skulle bli förvånad om helgen som kommer blir tråkigt, även fast att den är planerade..;)

image130
Så här snygg är oftast Lisa ;D


Kommentarer
» svampen

Shit vad snygg jag är alltså;D ohh!!

2007-08-20 23:01:34
URL: http://lisiruskki.blogg.se
» Frida

Svampen;
haha jaa ett riktigt bombnedslag äru ;D

2007-08-21 21:56:14
URL: http://minimicro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback