Kosterstekning som hängde med till Rosenström

Lite uppdatering av dom senaste dagarna då. (Skulle uppdatera igår och hade pillat ner en hel del men nej såklart när jag ska spara det så blir det ERROR! Men gör ett försök nu igen..)
Onsdags åkte vi som sakt till Koster, innan det han jag med uppkörningen, och trot eller ej men jag klara den :D Trodde jag aldrig men jodå så nu har även jag körkort (bättre sent än aldrig..:P) Vid halv 12 kom Andrea och David och hämtade oss vi mosade in all packning och sen bar det av.
Kvällen inleddes med dunderfest, torsdan var vi bakfulla så sov mest hela dan och på kvällen blev det film. Fredag studsde Hanna och jag upp ur sängen vi 9 sen pressade vi i solen till 6, vi bade även och satte stekar- och glidarpoäng på båtar.
Lördag åkte vi hem istället för söndag, bestämde redan det på onsdan när vi kom, ingen ville missa B. Rosenström på Statt hemma ;).
Så på lördagen blev det fest igen, förfestade lite hos mig innan vi vid 11 åkte till Statt. Och ojojoj vad kul jag hade! Längst fram skulle jag ju såklart stå och där stog jag också ändå till slutet så fötterna blödde. :P Om dom var skavsåriga och äckliga innan så är det inget mot vad om är nu..uww!
Isöndags sovs halva dan bort och på kvällen blev det ett hårt hoppass med Malin. Igår var det hel fint väder hela dan, så åkte ut till stallet på morronen och red ut en sväng med My, hem och pressa i solen en stund och sen blev det jobb 15-2115.

Idag vaknade jag pigg som aldrig förr kl.6 och kunde verkligen inte somna om. Hm nehe vad ska jag hitta på nu då, det fick bli en långpromenad med Ella och sen tv.n en stund tills klockan blev 9 och då fick det bli solning på balkongen. Sen på förmiddan tog jag och Madde och åkte till stranden, tur det, hade nog inte klarat av en solningsdag hemma,hujedamej så varmt. Men jag klagar inte, nejnej såå skönt:)


Koster (ostron, champange, inbakad frilla- vi steker) mer information hos Hanna.. ;P

 

 



Kommentarer
» Anonym

Ojj sötaste hund jag sett =)

2007-08-22 18:27:44
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback