Karlstadtur

Idag blev det shopping i Karlstad efter jobbet, faktiskt mamma fel idag (;P). Den största anledningen att vi åkte dit var för att jag var tvungen att lämna in min sadel för att vidja ut den två storlekar, min häst här nämligen musklat om sig (och till sig) under tiden vi bodde på Strömsholm så nu står jag med två sadlar jag inte kan rida med. Inte allt för kul ena gick ju att fixa till men dressyrsadeln för 15.000:- hänger där den hänger och får inte användas mer,blir bara till att sälja..
Turen inne i stan i Karlstad slutade med att jag faktiskt fick med mig rätt välbehövda kläder hem.

  • Svarta satin byxor- Gina Tricot
  • Brun/beigh tröja- Monki
  • Svart kuvertväska- Bianco

image138
Inte allt för bra bilder och färgen på tröjan stämmer inte riktigt in, ser mest grå ut här

Svarta satin byxor har jag letat efter väldigt, väldigt länge, hittade ett par grå förra veckan och frågade om svart, men nej det skulle komma till jul-nyår fick jag till svar då, troligt! Nej dom fanns allt i Örebro idag, Hanna ringde nämligen och upplyste mig ;) men eftersom jag redan använt dom grå en gång så kan jag ju inte byta dom, men men så är det, fick därför bli ett par svarta också.



Håller med Lisa, fler och fler besökare men väligt tamt och snålt med kommentarer..hmm?

Kommentarer
» Lajsen

jag vill också ha ett par svarta satinbyxor ju!!

2007-08-30 16:47:40
» Frida

Lajsen;
Kolla i någon Gina Tricot butik, det borde finnas =)

2007-08-30 23:06:32
URL: http://minimicro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback