Flänga och fara, hit och dit

Fredags åkte Sara och jag in till Örebro och shoppade lite
  • Grå satin byxor- Gina Tricot
  • Svart munkjacka- H&M
  • Svart klänning- Wear It
På kvällen hade Evelina 20-årfest så var där en stund (nykter och som chaffis, har det någonsin hänt?:P)

Igår blev det tävling hela dan i Köping, en massa starter så det blev verkligen en heldag, väl hemma var det bara att svida om och göra sig iordning och sen iväg till Hannas, Maddes och Emmas 20-årsfest! =D Efter ett tag blev det även Statt, så ovanligt, och på sätt och vis efterfest..
Ingen vila ingen ro, nejnej idag var det bara att gå upp vid 9 för att åka iväg och jobba 10.30-18.00 och kan säga att är det så här det känns att vara bakis så vill inte jag vara med mer, fy satan. Det kan ioförsig kanske bero på att jag egentligen är supertrött efter att ha hållt igång en hel dag igår och väldigt få timmars sömn inatt, jag vet inte men lider verkligen med dom som är riktigt bakis jämt, blää..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback