Lika som bär

Den här veckan har i allmänhet gått bra, hoppade Lotus lite i tisdags och han skötte sig fint, trimmade dressyr igår och hoppade lite mer inför helgen för Lotta idag och han kändes även bra idag, inte alls knäpp och vild som förra veckan (vilket jag är väldigt glad över).

Lika som bär? Det skulle man kunna kalla det. Ilördags kom Madde förbi mig för att sen åka vidare till förfesten, det vi inte hade räknat med var att vi hade klätt oss i princip likadant! Lite större längre beigh tröja, svarta leggings och svart pumps, det ända som skilde oss var att jag hade ett svart skärp och ett halsband - så här kunde vi bara inte gå ut! Madde vägrade att åka hem och byta om för hon hade inget annat och jag hade allt kvar här på Strömsholm efter att jag impulsivt åkte hem och enbart packade ner det som jag skulle ha på mig. Men allt löser sig, jag ringde lite små pankislagen till Madde och kollade att dom inte hade åkt iväg och nejdå så iväg dit och bytte utstychel och sen vidare till förfesten. Melkers blev nästa och efter många om och men hamnade vi på Statt - mycket folk och riktigt kul :). Efter Statt blev det pizza och efter en evig väntan så slutade kvällen för mig och Madde hemma hos mig. Tack för den kvällen, jag hade kul ;) haha.

Söndag åkte jag tillbaka hit vid 1, red några hästar och sen var den dagen slut.

Nu ihelgen blir det tävling lördag, här, sen får jag se om jag kanske åker hem eller stannar kvar och festar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback