Roligt med lite annorlunda


2006-09-24


Då var det dags för en liten uppdatering igen. Har inte skrivit på några dar, igen, men det beror på att i torsdags så jobbade jag och sen åkte jag till Gävle på kvällen och kom hem sent igår. Var där och hjälpte Sofie på tävlingen.  På lördagen åkte vi in till stan för att hitta någonstans att äta, vi hamnade på "Church Street Saloons" och vad det var för ett ställe kan man undra, haha! Ett mycket anorlunda men roligt ställe med cowboys, sheriffer, julpyns (? det var säkert bra..:P) , jordnötsskal på hela golvet, musik som hette duga osv. Det är ingen restaurang man glömmer i första taget.
(http://www.churchstreetsaloon.se)

gävlerestaurang

Nej nu blir jag för rastlös det för bli en liten promenad med lilla Ella tror jag, stackars hund hon får ut och gå alla tider på dygnet..

Just ny lyssnar jag på: The Outfield- Your love

Kommentarer
» Hanna

haha vad är de för jäkla soft restaurang?=)

2006-09-24 23:34:05
URL: http://www.serenityalps.se
» Ekiis

SMÖÖÖÖRF :D
Dags att du blir bättre på å höra av dej snart !
Fast du kanske träffar ***** ;P

2006-09-25 23:49:11
URL: http://ekiis.blogg.se
» Frida

Hahaha jaa det kan man undra. en rolig en iaf. ;D

2006-09-28 21:25:41
» Frida

EKIIIS. jag ska, men råkade klicka ner ditt nummer serru =/
haha dummer, nejnejnej har aldrig gjort- kommer aldrig göra. punkt slut

2006-09-28 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback