Brunt är fult? Nej inte på rätt person..

Den dumma blondinen har blivit en smart brunett, hm nej inte riktigt men hårfärgen har iallafall skiftat från ljust blont till relativt mörkt. Jag har länge velat färga det brunt bara för att testa men har aldrig riktigt vågat, men så i fredgas fick jag mig ett tokryck och gjorde det. Jag har inte riktigt bestämt mig själv för vad jag tycker om det, får vänta några veckor och se annars frår det gå tillbaka till det blonda igen.

Helgen blev det i lördags fest med Anna även Madde och Sara en sväng och Statt på det sen. Anna och Jag hamnade såklart på efterfest vilket vi inte skulle eftersom jag skulle upp på morgonen för att tävla på söndagen, men men..

Tävling på söndagen, först sista omgången i dressyrlaget i Gyttorp sen åkte jag vidare och hoppade en klass i Kumla.

Nej nu dags att göra lite nytta


frida1             frida        frida.anna     
                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback