Hitta mig en lista hos serenityalps.se

2006-10-02


Senaste impulsköp:
  Jadu? måste ha varit någon onödlig liten sak eller topp..

Bästa fikat:
Latte med vanilj

Färg du hatar:
Svårt, men orange har jag nog inte använt på kläder eller något annat på länge.

Någon som gör dej förbannad:
Alla som slåss- avskyr det (någon är alla just vi sånt tillfälle)

Så får du motion:
Ute och går med hunden, ridning-hästen

Om du var en blomma:
Ros

Det dyraste du äger:
Det måste nog vara hästen tror jag.

Tidigaste barndomsminnet:
Oj, det tål att tänkas på :P

Första frågan du ställer till ny bekantskap:
Inte en aning allså

Samlar på:
Inget just nu

Underskattad grönsak:
Egentligen ingen, men gillar inte riktigt ärtor.

En bil är en:
Mycket bra grej att ha

Pryl du inte kan vara utan:
Datorn blir svår och även mobilen

Ditt livs aha-upplevelse:
hm, hm, hm vet inte

Lyx är:
Att kunna köpa det man vill ha när man vill

Tidningar du prenumererar på:
Veckor Revyn

Du gör med 100 upphittade kronor:
Beror på vilket humör jag är på

Någon du saknar:
Det är nog ingen som jag kan komma på just nu

När grät du senast:
En mycket bra fråga

Du tycker det är tantvarning:
När tanter försöker klä sig som 15,16,17-åringar typ, då blir det tantigt :P

När är du gammal:
När man får går på 25+, nej dagen jag erkänner att jag är gammal då är jag det.


kollage

Just nu lyssnar jag på: Pink- U + Ur hand

Kommentarer
» Hanna

Frida kan du ge mig en ella NU! =)

2006-10-04 00:27:16
URL: http://www.serenityalps.se
» Frida

haha, jajemän de vet du ;)

2006-10-04 11:58:02
URL: http://minimicro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback