Det kanske kan vända?

Har egentligen inte någon lust alls att skriva, men lite kan jag väl allt få ner..

Vaknade upp imorse, eller morse och morse runt halv 1 (hade iofs. vaknat några gånger innan det men somnat om..) och det var fint väder och varmt ute. Wiie äntligen och det bästa av allt var att jag hade en ledig dag idag - inget jobb. Synd bara att jag lyckades sova bort halva dan :P Så vid 1 tog jag och åkte hem från Linn, in och bytte om och ut i solen.
Hoppas att det håller i sig nu, är trött på det gråa regniga vädret.

Annars idag har jag inte gjort mycket annat än att ha solat och hästen en sväng.
Imorgon blir det jobb en stund och så kommer Hanna hem :D missa aldrig tåget!!

nej nu ska jag ta och sova.

hejraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback