Ibland har man turen på sin sida

Mitt pass är hittat! :D
Skulle egentligen iväg igår och göra ett nytt igår men så var ja tvungen att ha med någon som legitimerade att jag var jag men både mamma och pappa jobbade så det gick inte, skulle ta det idag istället. Men så ringer mamma imorse och säger att det är hittat så jag behöver inte göra nått nytt. Jag hade tydligen tappat det på statt så hade dom lämnat in det till polisen och dom i sin tur ringde till mamma och frågade om det var mitt. Tur i oturen kan man säga, hade varit lite jobbigt om jag hade slängt ut 400:- i onödan. Jaja hittat är det iallafall nu :)

Imorgon börjar skolorna igen och för första gången ska inte jag dit, kommer kännas hur konstigt som hellst.
Så är det, det  "nya" livet har börjat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback