14-03-19

Idag har jag varit ledig efter att ha jobbat 7 dar i rad med "mördarhelgen". Har gått i myskläder och stoorstädat hela dan mer eller mindre, Tuva har hjälpt till.. 
Men tidigare ikväll/senare eftermiddag fixade vi allt iordning oss för middag hos min Mormor, mina kusiner och mina små kusinbarn är här och hälsar på, så ikväll har vi bebismyst. 

Här om dagen skrev jag om den härliga kollektionen Hampton Republic från Kappahl och när jag var en sväng på stan förra veckan kunde jag (såklart) inte hålla mig när det dessutom var ta 3 betala för 2. Minsta storleken är 86 så än är det lite stort men o andra sidan är det inte sommar än, märkte vi minst sagt idag, så det kommer nog passa fin fint då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback