Tillbaka från levande död

Snart är vi tillbaka på banan och vardagen igen, tack för det! Trodde för ett tag att vi faktiskt kanske skulle klara oss ändå men nejdå sen slog den till på både mig och Peter, samtidigt, feber och illamående! Den andra lilla kraken mådde fortfarande dåligt hon med så när Peter satt i ett hörn av soffan och jag i det andra likbleka båda och Tuva missnöjd med allt då kan jag lova att tårarna brände bakom ögonlocken, fy fasen vilken vecka! 
Nej nu vill vi verkligen slippa det här så vi kan fortsätta med alla projekt, hinner komma på många när man mer eller mindre varit instängd mellan väggarna 5 dagar. 

Ett av dom klara✔
Har ju inte visat det färdiga resultatet av lilla toaletten, men såhär blev den nu fattas bara detaljerna. 

Och så vill jag rida, har inte varit i stallet sen i tisdags! 



Kommentarer
» Linda

Det blev jättesnyggt! :D

Svar: Men tack snälla du! :))
Frida

2014-04-15 08:16:50
URL: http://teameneback.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback