Klarade oss 1/2 år

Idag har jag och Tuva varit hemma och gjort våran första vabdag. Hon har varit lite halvkrasslig sen i fredags, knappt ätit något och varit risig i magen, vilket blev värre i helgen. Imorse pillade hon i alla fall i sig lite mat så tänkte att hon var på bättringsväg, inte! Efter lunch/ eftermiddag började hon spy, stackars, hon får verkligen sån panik och håller emot då mycket hon kan, jag själv har alltid varit likadan. 
Blev inget stall och ridning för mig idag istället har vi varvat dusch/badning, nya ombyten och startat tvättmaskiner. Halleluja för magsjukan! Ber så mycket jag bara kan för att Peter och jag slipper det (och för den delen alla andra som träffat henne i helgen), vill verkligen inte!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback