Fredag

Haft två dagar med full fart, igår var vi iväg till ridhuset och Malin hoppade hästarna som ska tävla ihelgen, grejade sen lite i stallet- äntligen har det börjat tina upp lite så jag kan få kratta igen, älskar att kratta och se hur fint det blir! Hemma fortsatte jag sen att dola, städa, tvätta och mellan varven lek med Tuva. På eftermiddagen/kvällen drog vi en repa in till Örebro för lite olika ärenden, bl.a. blev det en ny TV, som höll på att bli kvar på parkeringen innan vi fick till det med vagn och barn i bilen, allt går om man vill, oftast ;) 
Våran andra gick sönder för någon månad sen och den lilla 32 '' från sovrummet fick duga så länge men har nu äntligen fått flytta tillbaka.
Idag gjorde jag ett jobbpass på lilla Kronhallen i Sandviken och efter det stallet, nu ska jag hoppa i sängen, blir en lång dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback