En helg

Det var kläderna jag beställde till Tuva häromdagen som kom i fredags och dom var minst lika fina som på hemsidan.
Natten till fredag blev den lilla i familjen sjuk, sista gången jag kollade på klockan stod den på 04.10, då hade jag hunnit blundat sammanlagt 20 min så på dan var jag inte så kaxig, dom flesta planerna ställdes in men åkte i alla fall ut till stallet vid lunch, red och vädrade huvudet lite.
På kvällen var hon redan mycket bättre, och på lördagen var det fullt ös igen så jag tackar för att det dröjde länge innan hon blev sjuk för första gången och att den (förhoppningsvis) gick över väldigt snabbt.
Jag hade stallet på morgonen och sen gav jag mig på att göra en ny variant av cheesecake med tre olika lager. Choklad, jordgubbar och "original" testade jag och alla kvällens gäster verkade gilla den så den fick nog ändå några pluspoäng. Träffade bl.a. My och hennes sööta lilla mopps på kvällen och Madde, fina lilla Madde.
Tog varken kort på cheesecaken eller lilla voffsingen, glömde helt bort det, tråkigt..
Igår jobbade jag 14-21.15, söndagar är aldrig fel!


Kommentarer
» Madde

Din cheesecake var gudomlig!! Mmm, den får du göra fler gånger <3

Svar: Självklart gör jag det om du vill! =)
Frida

2013-03-12 11:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback