Ännu en helg

Vilken helg, gårdagen rullade på i ännu snabbare tempo än vad jag hade tänkt. Jobbet gick snabbt, som alltid en lördag i förbutiken, sen ändrades planeringen en aning mot vad som var tänkt från början, en visning av transporten fick jag även stuva in mellan allt. Den blev såld så det var ju bra, ingen transport och då blir det heller ingen träning för våran del tänkte jag, men Malin snäll som hon är lånade ut sin så vi kom iväg. Träningen gick i det stora hela bra, hoppade styrkeövningar vilket alltid är bra och hela tiden kan bli bättre hos hästarna. Märks att Milli kommit ut och tävlat lite nu hon gör övningarna lite mer med ro, men då behöver en annan dessutom också behålla isen i magen och inte stressa på, just den detaljen är inte direkt min starka punkt.


Idag har dagen varit desto lugnare, hade ett riktigt bra ridpass på gärdet med Milli (det ända som är bra med att snön är kvar, att man kan vara där) och så tog vi oss alla tre ut på en promenad på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback