Världsproblem va?

Hade tandläkartid idag, hade först ingen barnvakt så tänkte avboka den, och för det andra hade jag verkligen ingen lust att gå dit men när har man det då? Nej precis, så jag sa till mig själv att det är lika bra att få det gjort och löste det med att Peters mamma skulle ta Lillkotten. Allt fixat och ordnat till lite innan 8 imorse då dom ringer och måste boka om tiden, s.u.c.k! Ja jag vet det är en värdslig sak..

Planerade istället kvällsmyset med mat och vänner, handlade och förberedde och så blev det jobb ikväll, haha, jaja det var bara till 20.30 och extrapengar tackar jag inte nej till! Hann med fredagsmys för den delen också :)

Milli fick fredagsmys idag hon med, hon proppade hela munnen full så hon även fick med mycket in.
Kanske ska börja låna ut henne som gräsklippare? Jag vet en som skulle trivas med sin uppgift..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback