Studsboll hit och dit

Känns som att jag har flängt och farit sen igår. Hoppade in och jobbade lite extra nere i Sandviken, undra när jag var där och jobbade sist? Över ett år sen i alla fall. Gulliga Anna ställde upp och passade Tuva, vad skulle jag göra utan alla mina vänner, nära och kära runt omkring mig- ni är guld allihopa! 
 
Idag drog jag igång dagen ordentligt och på riktigt efter lunch, hästarna fick mat, vi hann storhandla, hämtade transporten, Milli fick ett trimmpass inför helgen och så har vi träffat Simon som är hemma på en blixtvisit och nyss landade jag här i soffan. 
 
Ihelgen är det tävling i Karlstad. Milli är klippt, nyskodd och kändes fin och arbetade på bra idag, så förutsättningarna för att det ska gå strålande kan man inte klaga på. Ja om det var så lätt, dock är det inte det, längesen de var tävling nu och första inne och då kan det dyka upp små spöken där man minst anar det, vi får se. 
 
Nu godnatt där ute!

Kommentarer
» yasmine modell mamma och fru

Allt bra?
Bloglovinbyte?
KRAM

2012-09-15 21:29:22
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback