Livet på BB

Nej ingen hemgång idag heller =(, förhoppningsvis imorgon, ska ta nya prover då, annars kunde jag väl få åka hem på permission en stund- det är ju i alla fall bättre än inget.

Missade ju direktsändingen i söndags från Falun och Dalahoppet men har sätt nu i efterhand, extra kul att Milli fick gå 150 klassen och att jag fick se det och så bra dom gjorde det! 2 fjuttpet och superpigg, tur att hon har en dunderbra pilot på ryggen! Vill ni också se finns det på den här länken;
http://svtplay.se/v/2801111/hastsport/dalahoppet__del_6_av_6cb,a1364159,1,f,-1/pb,a1364158,1,f,-1/pl,v,,2801111/sb,p104178,1,f,-1

Har inte hunnit sätt 140 klassen med Chippen och Milli än men då har jag nått att göra imorgon.
På fredagen kom dom 2a i 130, Malin&Milli, tja behöver jag säga nått =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback