Bilköp

Tack för alla bra namnförslag jag fått!

Haft en ledig dag idag och den har vi spenderat med att åka tur och retur till Uppsala för att hämta hem nya bilen.
En röd Volvo V70 r-design 2011 blev det, kan inte mycket om bilar men den ser fin ut, mycket rödare kan den i alla fall inte bli ;P
Så nu är det dags att säga hejdå till min lilla clio som varit helt perfekt och lagom stor till mig och välkomna den här istället;




Måste nog stänga igen dom grön för idag om jag ska orka med hela dan imorgon, tävling i Örebro och första omgången för Elitlaget, var ett tag sen vi var på tävling nu så det ska bli kul, Milli kanske dock tycker att det är lite väääl kul- vi får se! :)


Kommentarer
» Hannah

Snygg bil! Lycka till på tävlingen :)!

2012-03-31 08:27:31
» eva

åh va fin bil Frida,. ja nu är det slut med clio ett tag framöver.

2012-04-03 22:31:57
» Frida

Hannah; Tack! :)

Eva; Ja vi behöver nog en lite större bil nu om vi ska få plats med allt, clion ska få åka runt med Carina istället ;P

2012-04-03 23:42:28
» eva

Trevlig bil Carina tar över.

2012-04-05 15:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback