Måndag

Dom senaste dagarna, eller veckan, sen jag sist skrev har gått i ett med både det ena och andra.
I onsdags var vi ut till Evas stuga, grillade och umgicks.
I torsdags gjorde jag och Tuva våra längsta tur hittills själva tillsammans, shopping i Marieberg där vi mötte upp Lisa, kul att ses igen! :) Blev inte jättemycket shopping då minichefen bestämt ville bli buren och inte alls ligga i vagnen någon längre stund..
På kvällen slog jag på stort och var med och hoppade lite, förstår nu varför jag valt att sköta det på marken istället, kul var det, men jag är så mycket bättre på att höja hindren:)
Helgen har flugit förbi med stallet, fotboll och mys.

Då tar vi tag i en ny vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback