Ny månad

Blir inte mycket till uppdatering, bloggappen vill fortfarande inte, mycket som hänt sen sist jag skrev, det är ju i alla fall ett som är säkert.
B.la så var Karro, Peters syster, och hennes sambo hemma ihelgen och hälsade på, i lördags var jag, mamma och Tuva till ett blött Sunne på tävling med Milli, duktiga M&M kom 8a i 130, igår kom lillebror Simon hem, perfekt eftersom jag hade missat att jag skulle till tandläkaren idag så han fick agera barnvakt vilket gick super, inte dåligt av honom! 
Annars rullar vardagen på, lillkotten växer och blir stor, 2 månader på onsdag! 
 
Nog med pladder för den här gången.
 
En liten bildbomb kommer
Midsommar
 
Tuva med sin tremänning Felicia
 
 
Min moster Christina och kusin Marie
 
Tuva & morbror Simon.
Ännu mer bortskämd blir hon också, lillkotten, bla.
fick hon dom små skorna av faster Karro ihelgen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback