Mitt i veckan

Ja vart ska jag börja, bröllopet i lördags var så fint att det till och med tårades i ögonen inne i kyrkan, när blev jag så blödig och känslig? :P
Maten och kvällen var också helt fantastisk bra och om jag ska skryta lite över min bebis så skötte hon sig exemplarisk både inne i kyrkan och på festen, knappt ett pip utan sov mesta delen i sin vagn och var nöjd.

På hästfronten tuffar det på, Milli är riktigt rolig för tillfället och jobbar på bra. Malin är på lite semester i Falsterbo så igår kravlade jag mig upp på Morran och idag på Chippen, himla kul, kanske mest för att det gick över mina förväntningar med slappa magmuskler och ben (usch vilken träningsvärk jag kommer få!) men annars känner jag mig riktigt på g nu, om lillchefen tillåter så kanske det blir alla 3 imorgon ;).

Nu ikväll har vi varit borta hos Annica&Pontus och grillat, med lite sol blev det till och med lite sommarkänsla, tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback