Den fula ankungen

Imorgon åker vi, jag och Petra, till storstan för att på söndag gå på Ombudsgalan, och representera våran butik som är utsedda till Årets Klättrare. Det ska bli jättekul men ångesten över vad jag ska ha på mig är inte rolig, gjorde ett tappert försök att hitta nått i onsdags men det gjorde nog det hela värre.

Men 3 månader går snabbt, inte sant?!











Årets Klättrare

 

Kriterier: Det ombud som klättrat mest i omsättning/ranking under året jämfört med föregående år. (Ombudet skall ha varit verksam fullt ut och inte startat upp under jämförelseperioden. Ombudet skall ha en sund spelbredd och inte ökat enbart på enskild produkt)

Nominerade

Perssons Tobak – SpelRikt AB
Smedjebacken
Sweet House Stockholm
Maxi ICA Stormarknad Råå, Helsingborg
Maxi ICA Stormarknad Karlskoga




Kommentarer
» Madde b

Det är ju bara för att du jobbar där som ni säljer så bra! :D schnygging,.

2012-01-27 23:52:03
» Frida

Sv; haha javisst måste det vara så ;) men kunderna lär ju bli livrädda för mig snart när jag både sväller här och där :p

2012-01-28 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback