På promenaden

Vårat första stopp på promenaden idag blev hos Polisen, för att hämta lillkottens pass som hade kommit. Jag, mamma och Tuva ska nämligen åka till Portugal, Lissabon för att hälsa på min moster Christina och hennes man som har flyttat dit. Peter ska ändå till Piteå på jobb 2 veckor då så vi skulle bli hemma själva men istället passade vi på att åka då.
Knallade sen vidare ner till stan för att fixa bebispresenter och födelsedagspresent, efter det var det bara att ta sig hem igen för då kom regnet. Blöt hund, blöt vagn, blöta grejer och blöt jag, jag hade gärna bytt med lilla nerstoppade Tuva som bara låg och mös och inte fick en ändades liten droppe på sig.

Natti natti!

Imorgon kommer dopbilderna för dom som vill se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback