Dopbilder

Då kommer bildbomben från dopet. 
 
 
 
 
Gudfar & Gudmor, Simon & Karolin
 
 

Tuva Karolin Sääf Avander
 
Thomas och Mats spelade och sjöng i kyrkan. 
 
Fyra generationer på min mammas sida.
 
Fyra generationer på min pappas sida. 
 
Familjen Sääf/ Kindahl
 
Familjen tajkon 
;D 
 
 


 
 
 
Fikat; Vanilj- och kanelbullar, chokladbollar, cupcakes med rosa frosting, blåbär och silverkulor, Värmlandståror och 3 sorters kakor, en hel del fika, gulliga Mormor gjorde det mesta. 


 
 
 
Vi dukade både inne och ute, som tur var ville vädret vara på våran sida.
 
Småttingarna fick ett eget bord :)
 




 
Dopklänningarna vek jag av servetter och la ut på borden som dekoration. 
 
 
 

Dekorerade ljusen och hade på borden. 


 
Champangeskål 
 



Alla fina presenter hon fick!
 


 
 
Mina fina kusiner Charlotte & Marie
 
Peters kusin Malin och kusinbarn Frida & Wilma
 
 

 
 
Min Mormor & Simon. Min moster Christina.
 
Christoffer & Malin
 
Mina kusinbarn Casper & Nora. 
 
 
Karro & Staffan. Min Farmor & Tuva
 
 
 

Ständigt händerna i munnen ;)


1000- tack till Alice som tagit alla fina kort
och tack till alla som hjälpte till och var med
och gjorde denna fina, minnesvärda dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback