Happy

S E M E S T E R!
Yes, idag kl 14.30 började min första (betalda)semester någonsin. Det ska blir hur skönt som helst, har i princip "inget" planerat, PIP självklart och tävling Hammarö,. sooola om vädret håller i sig (JAG BER TILL VÄDERGUDANA!) så jag slipper gå runt som Karlskogas albino! och ett o annat glas vin ska nog få slinka ner. Kanske åker upp några dagar till släkten i Stockholm också, går på stan och åker ut till "landet" med andra ord tar dagarna lite som dom kommer.










Bilder från våran senaste sommarfest.

Förutom vårat spontanfestande i onsdags och Onsdagsklubben

Snodde en bild av Natta, under flytten lyckades jag
tydligen flytta bort min sladd till mobilen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback