x2

Dom senaste dagarna har jag inte haft ork till något, inte änns för datorn, därför ingen uppdatering heller.

Ledig i fredags och i lördags så det blev Karlstadtripp x2. Jeans, kjol, topp & småplock första dan och IKEAgrejer andra- älskart!

Inflyttningsfest hos Madde&Mattias på lördagskvällen, blev som jag trodde, riktigt kul!

Söndag var vi iväg på träningstävling till Ridskolan. Jag med 5-åringen och Milli, Malin med Chippen och Comedie.
Bebis skötte sig kanon, 4 fel i första klassen och nolla i andra. Med Milli var det som vanligt, hon fin och jag som en kratta, typ så.
Malin och Chippen var nolla i båda klasserna, Comedie vet jag inte, mer än att hon var en aning vild..

Snabb tråkig uppdatering, bilder kommer när jag laddat kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback