Vaknat till liv

Kanske ska ta och uppdatera om den senast vecka. Har mestadels jobbat , även på mina "lediga" dagar så dom minutrarna jag haft över har jag använt till att sova, stallet och promenader med lurvtussarna- en av mina nya bra vanor!

Var på begravning i fredags, vilken var den värsta jag varit med om men den var också väldigt väldigt fin.

På lördan åkte vi in och spelade bowling i Kristinehamn. Helgen blev med andra ord helt vit, inga fel.

"V"

Jobbade extra på söndag och gör det imorgon med, pengar behövs, om det gör. Hela resan till Thailand är i varje fall betald nu, det känns bra, bara att sätta igång och tokspara till fickpengarna nu. Imorgon ska jag även ta sputan, fyfan rent ut sakt, men den ynka sekunden får jag allt härda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback