F

Har haft en obetydlig dag idag, jobbat hela dan och sen inte mycket mer. P är iväg och fixar med S bil så jag var hemma hos mamma och pappa och fick mig mat förut, slapp jag själv hitta på nått att göra, inga fel det då min fantasi på mat är noll just nu.

Hästarna då, Lotus mår så bra som han bara kan göra, Sandra skämmer bort honom som bara den, i tisdags fick han sig ett redigt pass av Malin, jag skulle ha ridit honom igår men hann tyvär inte så mig får han på ryggen igen på söndag.
Milli kraken då har blivit halt =( Hon har trampat sig i karleden men det har läkt fint och igår såg det riktigt bra ut, men var tvärhalt tjock och svullen och hade feber idag. Så nu står hon där ute med lindade ben och ska ha pencillin- hopp det var min tävling på söndag! Får verkligen hoppas att hon snart blir bra igen.

Tog ledigt imorgon och tur är väl det så jag kan följa med ut till stallet på morgonen sen som det ser ut nu ska jag följa med till Linde, så fint väder imorgon tack!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback