Så som det ska vara

En till helg med lite shopping, fest och tävlande.
Hittade inget när jag tog en sväng på stan så efter att jag hade ridit båda hästarna på lördagsmorgonen blev det en snabbis till Örebro.
Karlskoganatta var det på kvällen, hade fått biljetter så tanken var såklart att vi skulle dit, men med det fina sommarvädret vi har så skippade vi det, utgång blev det istället.

Igår var jag iväg till Hagfors och tävlade. I första klassen var jag 0-0 och kom delad 3.a och i andra petade vi ner ett hinder och fick 4 fel, så är allt nöjd efter den här helgen med! Om 2 helger är det Sunne och tävling 3 dagar, som jag längtar!


Lite hästbild, som vanligt


Milli tappade såklart en baksko ilördags, så fick rida utan den igår- gick ju det med (:P) så idag fick jag dra iväg henne så hon fick nya, tackar Emelie för hjälpen!





 

Kommentarer
» Erica

kul att det gick så bra, grattis! =)



Nu taggar vi till sunne ja! ;)

2009-06-16 09:44:01
URL: http://ericanz.blogg.se/
» 'e

Haha, var inte till så mycket hjälp men sällskap är aldrig fel det heller : )

2009-06-16 19:10:09
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback