Bränd bulle

Datorn har inte stått på sen sist jag skrev och anledning är såklart den fin fina vädret.
Äventyret ilördags blev först till Ånnaboda, jag var mest intresserad av solen och fest sen på kvällen.


Emelie bättrar på brännan


Träffade Sofia ute på Statt


Igår hann jag vara ute lite i solen innan vi hämtade Emelie och Steve och innan det var dax för jobb, eftersom jag fick jobba med Sofia så gick det rätt smärtfritt.

Måndag och allså ledig dag för mig och med strålande sol resulterade till att jag blev övergrillad, red även båda hästarna i den stekande värmen, tur att dom är pigga av sig även fast det är varmt.


Släppte Lotus på lite bete idag, det gillade han
=)

Kommentarer
» emelie

gud vilken hemsk bild frida! haha.

2009-06-03 00:28:29
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
» Sofia

Haha jaa, va fan är det för bild?! :O Jag ska aldrig mer gå på statt! ;p haha, brännan!

2009-06-04 23:13:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16879
» FRIDA

emelie: neje de vare ju inte =)



Sofia: såklaaart att du ska. haha jaa de kan man säga ;D

2009-06-05 01:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback