December

Jag överlevde sprutan, det är inte anledningen till dålig uppdatering, har helt enkelt samma anledning som sist.

Igår överträffade jag nästan mig själv och hann med allt jag skulle plus lite till.
  • Morgonen i stallet
  • Till Sofia och fick hårfärgen fixad
  • Nytt pass
  • Födelsedagspresent och julklappatshopping, klar till iallafall en
  • Promenad med hårbollarna.
Det var planerat, sen fick sig lägenheten en uppfräshning, HSB-gubbarna skulle in och mickla med elementen idag och jag tänkte bespara dom en mardröm. Så STORstädning blev det och lite jul åkte fram.


Pyntat var det här

Kommentarer
» eva

De 3 extra är naturligtvis en bonus.

2009-12-05 00:14:34
» FRIDA

Svar: Du är så snäll!

2009-12-09 12:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback