Se upp

Min hosta tar snart livet av mig, jag måste få sova ordentligt i natt klarar inte av att gå i koma en till dag på jobbet. En gång i tiden hade jag hostmedicin hemma men den tog, ja ni kan nog gissa vem, och det är en sån grej som när man behöver den så behöver man den verkligen och tvärtom.

Fredag imorgon, redan, ändå skönt att den här veckan med mördapass har gått fort. Har ett kortpass till 15 imorgon och efter det ska jag direkt ut till stallet och rida lite på 4-åringen igen, Lotus ska få hoppa lite och Milli står där hon står, hon har tappat en sko och får helt nya på måndag, och om allt går som det ska så flyttar hon till samma stall som Lotus ihelgen, jag ber till gud orkar inte ha dom på olika ställen!

Nu bara babblar jag, godnatt!


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback